Ahhoz, hogy elindítsuk hirdetéseinket mindenekelőtt arról kell meggyőződjünk, hogy a konverzióméréseink jól vannak beállítva. Konverziónak minősülhet minden olyan, egy felhasználó által elvégzett feladat, ami nekünk valamiért fontos. Ilyen lehet, egy termék kosárhoz adása, a fizetés megkezdése, de természetesen az egyik legfontosabb ilyen a vásárlás. Amennyiben ezek az adatok hiányoznak, döntésképtelenek vagyunk a hirdetések optimalizálását illetően. Ezért nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb adatot mérjük és a lehető legpontosabban.
A konverzióméréseknél megvizsgáljuk, hogy mit érdemes mérni és, hogy jelenleg milyen adatokat mérünk és azokat hogyan, milyen pontossággal. Felderítjük a hibásan beállított méréseket és ki is javítjuk azokat.
Az elérhető platformok között szerepel a Google Analytics 4, Google Tag Manager, Facebook/Instagram Ads, Google Ads, Quora Ads, Reddit Ads, Microsoft Ads (Bing), Snapchat Ads, Twitter Ads, TikTok Ads. LinkedIn Ads.